×
  • Acasa
  • Noutăți
  • Magazine
  • Devino Partener
  • Contacte
  • Istoric

    Arta covorului constituie o pagină marcantă în patrimoniul cultural al poporului nostru, valoare pe care o reprezintă de peste 39 de ani compania Floare Carpet S. A. atât la nivel de țară, cât și în întreaga lume. Covoarele „Floare-Carpet” se regăsesc în Casa Regală a Marii Britanii şi în majoritatea bisericilor şi a mănăstirilor din Grecia. Regi ai Africii au în birouri covoare cu portretele lor, iar în Rusia, mii de metri de covor se întind în încăperile de la Kremlin, din reşedinţa lui Vladimir Putin, a lui Dmitry Medvedev; în Mitropolia Rusă; în toate oficiile Stării Civile din Sankt-Petersburg şi în multe alte edificii. Toate acestea sunt dovada unui brand cu renume mondial.

     



    Autor:Ecaterina Șuiu

     

    ISTORIA BRANDULUI

    La începutul activităţii sale, compania a făcut parte din asociația producătorilor, cunoscută sub denumirea „Floare”, după care s-a reorganizat și a devenit „Floare-Carpet” S. A. Compania a trecut prin câteva etape în care s-au produs schimbări esenţiale de produs, brand şi piaţă de desfacere. Brandul „Floare-Carpet” a fost creat şi lansat de către Departamentul de pictori la zece ani după deschiderea companiei, în anul 1988.


    SIMBOLURI DEFINITORII

    În prezent, sigla brandului este o carpetă cu un unghi îndoiat şi un ghem de aţă. Iniţial, în locul ghemului de aţă a fost o floare. Alegerea florii a fost determinată şi de numele întreprinderii, un rol important având elementul floral ce persistă pe covoarele tradiţionale moldoveneşti. Odată cu modificarea sortimentului de produse, adaptate cerinţelor consumatorilor, floarea nu mai este un element primordial în designul covorului, astfel s-a decis înlocuirea acesteia în logoul brandului.
    Un alt simbol definitoriu al companiei este sloganul „Mai mult decit un brand, este o legenda”.